به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: علی شعیب خبرنگار لبنانی با انتشار این فیلم نوشته است که رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی «کوخاوی» خبر دارد که سربازانش که با آنها ما را تهدید می‌کنند، با خودروی نظامی پلاستیک و آهن از زباله‌های مرز با لبنان در اطراف شهرک شتولا جمع‌آوری می‌کنند تا آن را به خریداران ضایعات بفروشند؟!

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    یهودی های برده صهیونیستها
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    2 0
    صهیونیسم، اندیشه ای است که از سال 70 میلادی ریشه در یهودیت داشته و تا قرن 19 به صورت فرهنگی مطرح بوده است. پس از آن به صورت سیاسی در جهان غرب ظاهر شده است. تحلیل دقیق صهیونیسم سیاسی، بیانگر این است که به هیچ وجه نمی توان آن را با صهیونیسم فرهنگی مرتبط دانست. مهم ترین گام در فرمول بندی صهیونیسم فرهنگی این است که استقلال سیاسی، بنای معبد و بازگشت به فلسطین، باید به دست خود ماشیح و پس از ظهور او صورت گیرد. در حالی که صهیونیسم سیاسی، به صورت گام به گام در تلاش است تا این دستورالعمل پروتستان های پیوریتان را، که همة این امور باید پیش از بازگشت مجدد مسیح محقق شود، اجرایی کند. این تحقیق در تلاش است تا با رویکردی تحلیلی، ریشه ها و خاستگاه های صهیونیسم فرهنگی و سیاسی و عدم همسویی آن دو را بیان کند. واقعیت این است که صهیونیسم فرهنگی ریشه در خود یهودیت دارد، اما صهیونیسم سیاسی ریشه در تفکر یهودیت ناسیونالیسم و در فرقة مسیحی پیوریتانِ انگلستان و آمریکا دارد.
    • سروش IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      پیوریتن ها اساس دولت آمریکا را تشکیل داده اند اساس اعتقاد و تفکرشان عهد عتیق مسیحیت می باشد که همان اعتقادات و بنیان دینی و تفکر یهودی است و به خیال باطل خودشان دارند از دگراندیشان ادیان جهانی حمایت میکنند اما نمی دانند که مار صهیونیسم که پایه فکری و دینی آنها را تشکیل می دهد روی افکارشان چمبره زده است و آنها را آلوده به کابالیسم کرده و دچار به دگراندیشی های مزحک در دین کرده اند و دارند با این کار جهان را به سوی نافرمانی مدنی پیش می برند و انحرافاتی که به سود صهیونیسم جهانی است سوق می دهند پیوریتن ها ضد زن هستند آنها معتقدند که جامعه زنان از گناه حوا ارث برده اند و ...
    • سروش IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      0 0
      دشمن شناسی باید در هر ارتشی تدریس و تحقیق شود که مدافعان ما بدانن که با چه دشمنی سرو کار دارند هم تفکرش را بشناسند و هم راه کار مناسب در برخورد با آنرا برنامه ریزی کنند.
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    3 0
    اسقاطیلی کثیف
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
    0 2
    اونجا که شیر تو شیر نیست بشه با چمدون دلارها را ببری و باهاش حال کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس